Przejdź do głównej zawartości

Nowy wygląd MSP i zadania wakacyjne - 2018!

Pojawiła się nowa grafika strony głównej MSP, a co za tym idzie jest do zdobycia jajko z nowym boonie! Aby go otrzymać trzeba zrobić wcześniej pokazane zadania.

Wygląd MSP całkowicie się zmienił. Tematem głównym jest ocean i jego zanieczyszczanie. Moderatorzy do ozdoby użyli muszelek, żółwi, piasku - zdecydowanie kojarzy się to z wakacjami i morzem.
Dodano również więcej światła, grafika jest ładniejsza. A i w górnym rogu widzimy już zapowiedź zadań letnich.
Moja ocena nowej grafiki: 8/10

Pojawiły się również nowe koła!
Według mnie są przecudowne! Piękne kolory, w tle ocean!
Moja ocena: 10/10

A tak wyglądają tegoroczne zadania:

Za wykonanie pierwszej części zadań otrzymywało się (obie płcie to samo):
uroczego zółwia!!! On podbił moje serce, moja movie nosi go cały czas przy sobie.
Moja ocena: 10/10

Przyszła pora na kolejną dawkę zadań!
Dziewczyny mogły wygrać:
Zwykła letnia sukienka jakich wiele jest w sklepie.
Dlatego oceniam ją na: 7/10

Teraz kolej na chłopców, oni za wykonanie zadania dostali:
Też nic nadzwyczajnego!
Oceniam to na: 7/10

Przyszła pora na kolejną serię zadań!
Po wykonaniu czterech zadań dziewczyny dostały:
Na początku nie byłam przekonana do tych włosów, ale kiedy założyłam je na moją movie, to okazało się, że idealnie do niej pasują. Dlatego moja ocena to: 8/10
Chłopcy zaś dostali:
takie włosy z kapeluszem. Szkoda, że nie da się zmieniać koloru tych drobnych nagród. Nie do każdego looka te włosy będą pasować, dlatego oceniam to na: 7/10

FINAŁ!
Kiedy skończysz robić zadania, w nagrodę dostaniesz taką uroczą wydrę! Nie muszę już chyba wspominać, że skradła moje serce. Żałuję tylko, że przed nią mam do otworzenia jeszcze dwa zwierzaki, więc tak szybko nie pojawi się w moim pokoju.
Oczywiście daję jej: 10/10

PODSUMOWANIE:
67/80=84%

A ty jak oceniasz tegoroczne zadania wakacyjne? Możesz swoją opinię wyrazić w komentarzu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PAKIETY VIP

PAKIET VIP MIŁOSNY 2019 PAKIET VIP WALENTYNKOWY 2019 PAKIET VIP DRIP 2019 PAKIET VIP BOŻONARODZENIOWY 2018 PAKIET VIP SOPELKOWY 2018 PAKIET VIP TYGRYSI 2018 PAKIET VIP EGIPSKI 2018 PAKIET VIP KSIĘŻYCOWY 2018 PAKIET VIP PIESEŁOWY 2018 PAKIET VIP ŻÓŁWI 2018 PAKIET VIP GRYFI 2018 PAKIET VIP KOCI 2018 PAKIET VIP LODOWY 2018 PAKIET VIP WIOSENNY 2018 PAKIET VIP ELEKTRYCZNY 2018 PAKIET VIP ZIMOWY 2018 PAKIET VIP SYLWESTROWY 2017/2018 PAKIET VIP ŚWIĄTECZNY 2017

MSP różne ma oblicza

Niedawno zwróciłam uwagę na to, że MSP czasami przybiera różne wyglądy. Powody są różne: święta, jakieś ważniejsze wydarzenia albo legendarne przejście ze starego MSP na nowe. Postanowiłam, że umieszczę tu zmiany w wyglądzie tej gry, żebyśmy mogli wspominać stare modyfikacje albo porównywać je ze sobą. WYGLĄD MSP NA WALENTYNKI 2019 WYGLĄD MSP NA HALLOWEEN 2018 WYGLĄD MSP NA WAKACJE 2018

Kolekcja Drip

Pojawiła się nowa kolekcja! Oto ona: PAKIET DRIP KOSZULKA DRIP CZAPKA DRIP ANIMACJA DRIP KLOCEK DRIP  SPODENKI DRIP Czekamy na nowe jeszcze droższe i bardziej kiczowate rzeczy.